Spontant?

19/1

Blev sent hos Rosén igår, efter att ha sett LA Gigolo så såg vi på sex and the city 2. Blev ett riktigt lördagsmys mitt i veckan:) Dock inte helt okej slut på LA Gigolo, vill ha lyckliga slut så tur att vi fick det på sex and the city.
Hade tänkt mig en sovmorgon till 11 eller liknande idag men vaknade vid halv tio och kunde inte finna ro i kroppen, surt sa räven. Frukost och sedan en promenad. Åkte sedan ner på stan för lite ärenden bland annat köpa strumpor och strumpbyxor. Vilket jag också gjorde, men kom även med med en skjorta ifrån Monkey och ett armband samt en ring ifrån H&M.
Spontanköp men skjortan var på rean och sjukt snygg och smyckena passade in eftersom jag inte har några svarta/guldiga:)
Nu blir det snart att laga middag, ordna lite inför sista jobbdagarna i morgon samt lördag och sedan träning ikväll.
Ps, får en guldstjärna för att jag gjorde det.

//C


Kommentarer
Emma

jag saknar dig!

2012-01-26 @ 17:50:27
URL: http://emmmape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0