Lyckat & Vi ses!

8/6

Efter tentan igår(som gick sådär, ingen bra magkänsla tyvärr) åkte jag direkt ut mot Kvarn och stridshinderbanan. En fruktansvärt vältränad snubbe mötte upp oss för uppvärmning och genomgång av banan som var 1,8 km lång och bestod av 11 hinder. FYSISK & MENTAL utmaning kan jag lova.
Vi delades upp i två grupper och medan de ena körde banan på tid fick vi göra fys(inte att leka med det heller) Så vi var lagom uppvärmda inför vår tur.
När alla var i mål fick vi prova utrustning och sätta oss in lite i militärernas situation och även bygga ihop en bår och bära vår "skadade" seregant till uppsamlingsplatsen( inte det lättaste)
Sjukt bra kväll blev det tillslut och ser fram emot ett återbesök till hösten!
Klassfest pågick för fullt när jag kom dit efter Kvarn och hade en kanonkväll med en toppenklass!
Var nykter och det känns så skönt idag, levde ändå gott på enfodrin kicken plus att jag kan få lite träning avklarad idag med.
Grymt kväll och nu blir det att ladda om inför Bulgarien i en vecka med Markus!:D
Peace out felllows
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0