Sommar plåga`?

24/6

Förra midsommar afton vaknade jag upp med liknande symptom, halsont,hostig och seg. Men jag körde på ändå hade svinkul ända tills jag tappa rösten.
Vaknade upp lika dant denna midsommar afton, minus hostan men med värre halsont.
Typiskt att det ska komma just denna dag tänkte jag men bara och köra ändå vafan. Hade ju sett fram emot att få träffa, umgås och festa med alla så mycket!
efter välkommsdrinken tog det stop, fick inte i mig mer alkohol för att jag inte kunde svälja, försökte köra på ytterligare men då med hjälp av varm oboy och ibumetin.
Blev inte bättre och trots allt härligt folk blev kvällen väldigt jobbig då jag var seg och hade ont.
Vaknade upp ännu värre i går morse med feber och fick åka hem till Västervik och ordna tid hos läkaren.
Fick vänta till kl 20:00 innan det fanns en tid ledig men därefter gick allt fort. Proverna för halsfluss var positivt och fanns tendenser på halsbölder på höger sida.
INTE OKEJ!
Mår verkligen skit för kan inte svälja så att dricka, äta eller prata gör fruktansvärt ont.
har aldrig haft detta förut men inte trodde jag det skulle kännas såhär jävla mycket-.
Hoppas att penicillinet jag fått börjar verka snart för behöver kunna sova, behöver kunna äta och viktigast av allt så behöver jag kunna träna!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0