Såja!

14/3

Åh så nervös jag varit över tentan idag! Att bara gå och vänta tills tentan startade kl 13:00 var ju ingen hit, vaknade tidigt och kunde inte somna om heller. Men nu är det över och jag är positivt med höga förhoppningar om att det gick bra.
Och att min troliga fail i måndags inte spelar någon roll för att jag fixade allt idag!
Men man kan inte vara säker förän resultatet den 5 april. Dock förtränger jag allt detta nu och bara njuter av lite ledigt med massa roliga saker inplanerade! Nästa vecka börjar vi på "riktigt" med anatomin. Spännande, även om jag säkert kommer sitta här och svära igen när den tentan väl börjar närma sig:p
Ikväll blir det att njuta med några klasskamrater!
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0