Vår!

3/5

Linköping bjuder liksom många andra städer på vårväder, dock lite kyligare idag än igår, märks att det är sämre väder på ingång.

Har haft första testerna med laget idag, som ska bli startvärderna inför sommarens träning. Jag gillar inte tester, går omkring med dödsångest hela tiden. Även om det ändå brukar gå okej efterråt.

Idag körde min grupp sit and reach, rörlighet i knä, fotled och höft, brutalbänk, squat jump, hopp jämfota samt hö + vä ben, balans och sedan avslutade vi med beep. Blev väl lite som jag förväntat mig men med en svag stigande kurva. Men rätt saftiga mål man ska nå, dock bara bita ihop, det kommer någonting gott ur det ändå.

I morgon blir det färdighetsträning, usch kan inte fatta att man måste kunna all massage, palpation, rörelsemätning och muskeltöjning utantill, får kalla kårar. Så bara öva på, uj uj. Till kvällen vankas fulsittning och UK, Ska bli spännande och förhoppningsvis riktigt jävla trevligt:D

Trevlig helg!

 

//C

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0