Just idag är jag stark!

17/10
 

Har inte många kommentarer efter matchen mot Iksu, dom är riktigt bra! Men några mål får dom göra alldeles för lätt och det måste vi ta lärdom av.
Fick spela hela matchen men tar med mig 2:a perioden som min starkaste!
 
Idag har annars varit en bra dag, ledundersökningar på förmiddagen och sedan försök till att komma framåt med äldrerapporten, vilket jag delvis gjorde. Styrka på gymmet och löpte på ett bra tag som uppvärmning innan(vilket annars brukar vara fruktansvärt tråkigt och segt). Också lite mer motiverad när man tar 15 kg mer än killen före i maskinen på latsdrag, sådant peppar.
 
Avslutade denna trevliga dag med att se på Linköping - Karlstad som slutade 10-3. Linköping var inte på topp idag men de har en hyffsad hög lägsta nivå vilket gör att de ändå kunde dra ifrån i protokollet! Tur att man har goa brudjävlar att hänga med under tiden också!
//C
 



Kommentarer
Emmelie

Klart du är stark! Hoppas du får en fin visit i hemma. Synd att vi åker om varandra. Du får snart pallra dig ännu längre söderut till västkusten och hälsa på oss andra! Stor kram

2012-10-18 @ 22:41:29
URL: http://alopexemmelie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0