Tack!

20/9 
 

Slog mig att jag inte visat någon uppskattning för alla gratulationer på min födelsedag!
Hade en toppen bra dag med häng med klassen hos mig för spel och fika på förmiddagen och sedan volleyboll på eftermiddagen, sedan träning och avslutande fika med laget!
Firades sedan i lördags av familjen och svärmor/svärfar. Var riktigt härligt att få träffa alla och speciellt mina fina syskon, blir aldrig en lugn stund med er!;)
Träning ikväll, sista  innan det är dags för premiär. Håller alla tummar och tår att man blir uttagen till matchen för i sådana fall står det kött på schemat!
 
Slår även ett slag för min systers blogg som beskriver alla de jobb och studier hon gör och är hon inte iväg på något uppdrag kan man följa hennes fantastiska bilder från vyerna vid Arktis blandat med hennes vardag i Göteborg. ---> http://alopexemmelie.blogspot.se/
 
//C
 
 


Kommentarer
Emmelie

Äntligen ett inlägg, jag har väntat. Stort lycka till på matchen ikväll! Blir ett nytt E4 derby likt HV-LHC?! Kör hårt och ni har ju övat på detta lag förut!

2012-09-21 @ 10:54:18
URL: http://alopexemmelie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0