30/11 Väder, väder och återigen väder

Det är ju tur det finns något att prata om på jobbet, ALLA kunder idag sa nästan samma sak " jasså, du tog dig till jobbet idag, jag som knappt kom utanför dörrn" . Det var knappt jag kom hit idag svarade jag.. standarn konversationen på jobbet. roooligt. hoppas det händer något spännande i Gamleby så det finns något annat att tala om.
Men måste ju dock klaga lite på vädret jag med, gillar egentligen snön väldigt mycket, tycker det är väldigt mysigt och både vara ute och inne. men i morse när jag fick stå och vänta på bussen i 35 min var jag inte lika glad i snöstormen. Samma visa när man skulle hem, förseningar och stopp pga snön. På torsdag tar jag nog bilen till bynn allt.
Efter jobbet idag blev det lite dator, fick ställa in kvällens träning för att det var så några som kom, så lite pappersarbete på det. Sen gick jag ut och skotta snö, i två timmar. Känner mig mycket duktig nu. Så blir att äta lite tomtegröt med mamma, kanske man kan få en pepparkaka för att man varit duktig med;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0