19/1

Jobbet idag gick fort, sjukt mycket rörelse i gamleby centrum. Inte nog med att det var jackpott, 14miljoner på V.64. Det var pension och tobaksleverans idag. Så alla alkolister var glada för nu kan de vara konstant redlösa i två veckor innan deras pengar tar slut igen. Tragiskt men sant.

Efter jobbet blev det mammas ris och korvstroganoff, skönt att slippa laga själv för en gångs skull. Kan fortfarande minnas känslan av den brännande vitlök chili såsen jag av misstag råkade använda lite för mycket av när jag skulle laga min egen korvstroganoff.
Nu är det snart dags för min dagliga dos innebandy som idag enbart består av U-laget eftersom vi åker till Öland och färjestaden i morgon för att spela A-lags match.

// C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0