Dödstrött

17/8
 

Verkligen verkligen dödstrött på jobbet, både trött som jag är trött och behöver sova och trött på jobbet i sig(allt folk som finns)
 
FOLK!
- Hej en dagens dubbel tack
- (jag) Javisst, vill du ha den tills ikväll eller i morgon?
-NEJ!
- Eh... I morgon?
-Ja tack.
 
- (Jag) Do you want a bag to the cards?
-(Tyskan) Verstehe nicht Swedish
- Eh.. it was english?
 
- Hej, en dosa snus tack
-(Jag) Javisst, vilken märke och lös eller portion?
- Ettan lös fattar du väl?!
- Okej...?(helt plötsligt tankeläsare)
 
-(jag) Hej hej:)
- (kunden)Lämnar fram tipset utan att säga något
- (Jag) vill du förnya?
- (kund) Mhhmm
- 100 kr tack
-....
-Tack & hej, ha en trevlig helg


Kommentarer
Pernilla

Låter som om du behöver komma bort ett slag;)! Amsterdam eller Barcelona kanske;)?!

Svar: Hade varit toppen! Nästa vecka är ju kört för då börjar ju skolan men en julshopping vistelse i Amsterdam borde kunna ordnas !:)
Charlie

2012-08-20 @ 10:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0