3 is a magic number

8/1

Tre segrar för Linköping och Östergötland idag. Östergötlands p15 lag som med Heda i spetsen vann SDF SM Guld, Linköpings SSL lag som slog Tabelltrean Täby och så vi, brudjävlarna som slog Köping med 10-5.
Jag spelade min 13:onde match i div1 och det var väl det som behövdes för att det skulle gå suveränt och att jag skulle få dunka in 1 mål och göra ett målgivande pass, mina första poäng i div1!
Vi mötte ett Köping som krigade på för fullt men förutom deras fåtaliga kontringar hade de inte så mycket att komma med.
Fick köra hela matchen och även när coach gick ner på folk och ändrade om i kedjorna så fick jag fortsätta. Är nöjd som fan med min insats och gjorde många bra saker idag som jag tar med mig, dessutom var och är jag fortfarande halvkrasslig. Så kan jag spela såhär när jag inte är 100% i form, borde jag kunna höja ribban ytterligare när jag är fullt fysiskt frisk.
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0