Catching up

10/1

Under tiden jag äter frukost går jag alltid igenom senaste inom innebandyn, facebook och en del tidningar. Men i morse när min ritual skulle ta sin början SÅ FANNS DET INGET INTERNET!!!
Fick nöja mig med att läsa senaste nummret av topphälsa(igen) Då jag läst ut alla julklappsböcker.
Detta fick mig att darra lite när man inser hur beroende man är utav internet och datorn. Kunde visserligen roa mig ändå under förmiddagen men blev bra glad när jag kom hem och såg att internet fungerade som vanligt igen.
Träffade Emma och hennes mamma på stan idag, vi traskade runt och kikade lite innan vi lunchade med Sanna. Himla härligt att träffa två av mina favoriter!
Jag gick och gjorde en synundersökning sen och ska tillbaka för utprovning av linser osv senare när jag är friskare. Känns bra att jag tagit tag i det, har skjutit upp det bra länge nu.
Bokade också klipp och färgtid så jag får de gjort innan skolan börjar, så lite nyttigt har jag pysslat med idag ändå.
Nu snart ska jag till Julia där det blir lite häng innan jag beger mig mot Överums mörka skogar för en övernattning hos Markus och jobb i morgonbitti.
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0