Längtan

11/1

Jag längtar efter mycket, men just nu längtar jag mest tills jag slipper pendla fram och tillbaka från jobbet och Linköping. Är så förbaskat trött på att sitta och köra mellan Gamleby och Linköping och jag tycker synd om er som behöver göra det varje dag.
Men jag har bara sex arbetspass kvar så det är ju hanterbart liksom. Sex arbetspass och bara 10 dagar kvar till nolle-p och skolan kommer ta sin början.
Folk frågar om jag är nervös och svaret är JA! Men ser det som ännu en utmaning, en lång en;)
Gårdagskvällen var så bra som den kan bli, hade vrålkul hos Julia där det snackades och kördes rappar kalja. Var tvungen att gå vid åtta men det sägs ju att man ska gå när det är som bäst. Så körde till Överum med ett leende på läpparna.
//C
Det blir så jävla grymma bilder med mobilkameran, jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0