Ny dag, nya möjligheter

16/1

09:00 Hade jag linsprovning på smarteyes, kändes lagom kul att jag valde den tiden när man hade ledig dag och chans på sovmorgon.
Gick sådär för mig, höger ögat gick det skapligt med men vänstern tog tid både in och ut. Tillslut fick opikern hjälpa mig då linsen "försvann" efter att ha delat sig. Har i alla fall fått med mig mina linser hem så ska börja testa på onsdag på träningen(eftersom ögonen irriterats tillräckligt idag) och sen tillbaka på ett återbesök nästa vecka.
Gick runt och kikade lite på stan efteråt och spontan köpte en tröja för 99:-. Har tittat och provat den tidigare så var egentligen inget snack om saken, fint att den var på rean nu.
Har pysslat här hemma, tvätt och städning. Försöker göra i ordning och förbereda så mycket inför nästa vecka(eftersom jag jobbar och har massa inplanerat denna vecka)
Är också lite sugen på att möblera om lite i lägenheten, men det tål att tänkas på(samt behöver jag ju lite lyfthjälp med bland annat soffan också)
Träning ikväll, ny dag och nya möjligheter och jag ska göra allt för att denna vecka ska bli så bra träningsmässigt som möjligt!
//C
På bilden ser ni också mina nya skor jag inhandlade i lördags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0