Underverk

13/1

Alla mina varmaste gratulationer till Christian & Vewe som födde en lite son idag. Farbror Markus och tant Charlie är så stolta:)
Pratade lite med den nyblivna modern och man kan inte bli annat än lyckligt berörd och så glad för deras skull. Den lille valde allt en bra dag att födas på:)
Gårdagens träning gick sådär, vi blev bättre mot slutet men början var en halv katastrof. Pga omkastningar så fick jag spela med spelare jag inte kört med på länge, och efter de senaste veckorna med bra rull, flyt och spel så fungerade i princip inget då alla i femman inte tänkte lika dant. Så besviken och frustrerad eftersom onsdags träningen ändå gick såpass bra. Men vi är 6 st som börjar bänk på söndag, och coach startar på 2 femmor så vi lär få komma in som avlast.
Tvära kast och vet inte riktigt om det beror på att man själv varit sjuk, prestation eller att några är borta som gör att han får ändra om planerna. Men bara att göra det bästa av situationen, får jag chansen ska jag ta den!
Nu blir det snart sängen och ladda inför jobb, ska skrapa min Sverige Lott innan. Kan ju inte vara annat är tur idag;)
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0