Iphone

22/3

Träningen igår gick bra och var rolig! Gick till flamman efter för att fira Ida och käka hamburgare, nice!
Idag har jag shoppat mig en Iphone, hängt med Ida och Amanda och kollat på två jätte fina lägenheter som jag mer än gärna vill ha! Båda låg i samma hus så jag och Amanda började genast fantisera om hur det skulle bli när vi blir grannar:)
Haha, man kan i alla fall hålla tummarna.
Annars har vi mest chillat och jag har pillat lite med telefonen, försöker lära mig alla tusen saker på en och samma gång...
I morgon blir det fullspäckat schema i skolan till tolv, sen sätter vi oss på bussen till  Warberg och elitseriekvalet tar sin början!
Forza Crusaders!
//C


Kommentarer
SARA

Välkommen till Iphoneklubben,

såååå mycket mer än bara en telefen ;)

2012-03-24 @ 12:19:26
URL: http://saralarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0