Helgsumering

6/4
Lyckade dagar i Uppsala och besök hos bästa vännen!
Stannade från torsdag till lördag morgon innan det blev färd mot Linköping.
Väl hemma hann jag med ett benpass på gymmet (för länge sen så duktig med träningsvärk idag) innan jag åkte för att fira Julia som fyllt år. Middag & fest, men jag tog det lugnt och gick hem tidigt då jag var väldigt trött efter allt resande och sena kvällar i veckan.
Idag började jag förmiddagen med att faddra för F05 i ekängen tillsammans med två andra i laget! Otroligt söta och duktiga tjejer! Härliga frågor och autografskrivning fick avsluta det tillfället.
Tog mig sen trots dålig motivation till gymmet för ett rygg pass! Missat över en vecka nu pga sjukdom och praktiken i Örebro så måste försöka komma in i någon bra rutin igen för att lyckas klara målet i juni! 
Provade mina nya gymhandskar från MM sports idag oxå, funkade bra och inga ömma händer än!
Nu är jag däremot på plats i Örebro igen med blandade känslor. Kul med praktik, men tråkigt att vara i Örebro. Laddar dock återigen för en intensiv vecka!

//C







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0