16/2

Letade febrilt efter en tröja i morse vilket resulterade att jag fick tre byrålådor sorterade, ganska effektivt men har fortfarande inte hittat min tröja.
Blev jobb till fyra sen en kort solning med Karin innan träning, vi körde bla innebandy brännboll och ville göra en varvning för laget, tog ut sista steget och hoppade, blev inte bränd men däremot landade jag fel på foten så nu gör det jäkligt ont. Kändes okej så länge kroppen var varm och igång men nu gör det rejält ont. Så blir linda under natten så får vi hoppas att det inte känns lika mycket i morgon.

Btw så åker jag till tandteknikern i morgon för att "prova färg" till min nya tand, låter lite flummig men bara 5 dagar kvar tills jag förhoppningsvis har ett jämnfärgat leende igen.

Bild från matchen i lördags

// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0