23/2

Vaknade efter en natt med ganska dålig sömn, dels pratade vi länge och väl innan lampan slocknade, sen så ringde det mitt i natten. Plogbilen körde precis utanför och tidningsbudet skramlade lagom vid 4 på morgonen. Men skön morgon med god och lång frukost.
Sedan blev det Ålands fix, hotellet vi hade tänkt bo på var fullbokat! så fick ringa runt till folk där på Åland men nu tror jag mig ha hittat ett kanon hotell!

Jobb sedan träning.. skulle ta det lugnt med tanke på foten, men mitt i allt glömmer man bort det och adrenalinet som pumpar ut gör att man inte tänker på smärtan förän efteråt! jaja, hoppas den vilar upp sig under natten.

I morgon ska jag vara själv med en ny tant på jobbet. Hon ska hoppa in ibland när min chef är sjukskriven och jag ska lära upp henne. Känns både bra och lite pirrigt man vill ju ändå visa upp sig och att man är duktigt. Speciellt när jag är 35 år yngre än vår nya. haha

Wish me good luck

// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0