28/2

Satte klockan på 08:00 för att gå upp och träna?! kände mig faktist riktigt stolt när jag 20 minuter senare stod på cross trainern och flåsade. Blev en halvtimmes cross och sedan sittupps, armhäv och träning med Markus hantlar( som var lite för tunga för mig). Sedan åkte jag iväg till mormor, min älskade fina mormor som nog är den mest godhjärtade kvinna som finns. Alla mina tankar är hos dig denna jobbiga tid, och du kommer klara detta för tillsammans är vi starka!
Blev lite fika och lunch innan det bar av till jobbet för en stunds arbete. Sedan direkt till sporthallen för att spana in brudarna på träningen.
Kör ju rehab så blir att avstå från innebandyn till torsdag åtminstonde. Om jag har tillräckligt mycket självdisciplin i morgon bitti så ska jag till simhallen och träna vid 07:00 innan jobb 08:30-18:30.
Så blir väl sängen nu så jag förhoppningsvis orkar upp.

På bilden är det jag och mormor på Emmelies 25 års firande för 6 månader sen, i bakgrunden syns även morfar Sune i svartvitt fotografi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0