2/3

The platform of surrender

Skratta ni, men jag har faktist börjat använda stöd strumpor. Fick rådet av en av mina bästa vänner för länge sedan och efter mycket om och men köpte jag mig ett par i fredags. 5/5 toast än så länge. Helt sjukt vilken skillnad det gör i benen när jag jobbar. Efter ett vanligt 10 h pass bränner det i benen, speciellt efter jag tränat och dagen efter. Men nu hjälper de till att hålla igång blodcirkulationen så känns betydligt bättre. Plus att de motverkar åderbråck så för framtida eventuella problem har jag nu garderat mig;)

Annars jobb, umgåtts med Cilla och sen träning. Får se om jag simmar i morgon eller om jag gör lite styrka igen.


// C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0