1/9

Tog mig en morgonpromenad innan frukost idag, var så stel i kroppen så var välbehövligt.
Sedan blev det lite skrubb av golvet igen men tröttnade ganska snart så sökte lite jobb här i Linköping och läste lite innan jag tog cykeln ner till stan. Blir hela tiden överaskad av alla nya snabbare vägar jag hittar med tiden och hur nära jag har till saker gentemot vad jag har trott tidigare.
Nu har jag ätit och packat lite inför helgen eftersom jag kommer jobba hela dagen i morgon och vi åker 07:00 på lördag till Sala för att spela cup.
Ska bli grymt spännande och nyttigt att möta elitserielagen djurgården, Sala silverstaden och Falun.
Nu snart stundar träning, Ciao
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0