Take a look at yourself and make that change

29/9

Redan träningsvärk efter mitt och Julias pass i morse. Har fått lära mig massa nyttiga övningar från Julia som körde liknande pass när hon tränade med IKSU. Jag som aldriga brukar köra med skivstång gjorde nu ett helt pass med hjälp av en sådan:)
Nu sitter jag i soffan och vilar benen lite inför kvällens träning, och hoppas jag inte kommer vara alltför trött när det blir träningsdags.
hann med en lunch med Sanna efter gymmet, blev lassange på Lindhs vilket smakade gott. Gick även en runda på stan och köpte äntligen den bruna skjortan jag kollat på så länge, även en svart "kavaj" och en randig blus. Men är osäker på kavajen så får se om jag behåller den.
Sleepover med Stenborg ikväll igen innan vi åker mot bynn i morgon och sedan vidare till Västervik och kolla WIBK-Finspång:)
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0