Nollan blir etta....

3/2

Oj skulle kunna skriva ett antal A4 om vad som har hänt under dessa två veckor men nöjer mig med att säga AMAZING!
I morgon är det finsittning och vi dubbas till 1:or, oj vad jag ser fram emot dagen/kvällen.
Ursäkta för den kassa uppdateringen men förhoppningsvis kommer det upp lite bilder som kan visa vad vi haft för oss under min bloggfrånvaro.
Ikväll var det generalernas dag och de hade styrt i ordning "Nollan på spåret" och "Så ska nollan låta". Roliga lekar med roligt folk!
Trevlig helg fellows!
//C


Kommentarer
Cilla

Charlie min pingla <3 Skulle jag göra en header åt dig? :-) glömde bort :-) du kan skicka några bilder du vill ska vara med, hur många väljer du själv men ju fler desto mindre blir dom ju så du tänker på det, skicka till min mail som jag skrev här över :-) sen kan du skriva färger och vad för stuk på den, och text etc. :-)

saknar dig <3

2012-02-09 @ 18:02:19
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0