"My name is blond, Charlie blond"

12/1

Tillbaka till min älsklingshårfärg, snudd på iaf. Lite för honungsblond för min smak, men får ta det lite pö om pö så det inte sliter för mycket.
Har då alltså gjort slingor och klippt håret idag, tog sin lilla tid för var aningen missnöjd till en början men det rättade frisören till ganska snabbt. Sjukt bra frisör hade jag, grymt trevlig och vilken kundhantering, dit kommer jag gå fler gånger. Tack http://sofieannaledin.blogg.se/ för tippset.
Hade sedan lite ärenden att uträtta, inhandlade ett par nya innebandy glasögon samt växla in lite pengar på Forex och fixade lite andra små saker. Köpte även med mig shampo och balsam från frisören, då de hade ta 2 betala för 1. Använder ni Loreals produkter så gå till City style mitt i stan.
Annars har det blivit lite tvättning och matlagning. Skönt att ha matlådan till jobbet i morgon fixat. Ikväll vankas träning och matchuttagning, spännande och nervös som vanligt. Har ju varit sjuk(är fortfarande snörvlig) men gick ändå okej igår och ska ge järnet ikväll för att försöka ta en start plats.
Efter så hänger Stenborg med hem, blir sleepover innan vi drar till Gamleby och Viken i morgonbitti:)
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0