Förälskad

18/7

Vill ta varje tillfälle i akt att åka upp till vår lägenhet i Linköping. För har blivit förälskad. För mig är den näst intill perfekt och vill vara i den med Markus och styra i ordning dagarna i ända om jag så kunde, men juli månads jobb gör att det blir lite svårt. Vi trivs i alla fall ypperligt och tror jag gillar den så starkt för det är VÅR alldels egna lya där vi kommer bo ihop, medan ni andra säkert bara ser en "vanlig" 3 rum och kök.:P

 Vår invignings gäst i lägenheten blev Cissi, som vi bjöd på middag och utmanade i yatzy! Trevlig kväll och fick lite egentid med mitt hjärta också, inte för intet man varit tillsammans i 77 månader, alltså 6 år och 5 månader:)

//C



Kommentarer
Anonym

Åh va kul! Grattis :)

Svar: Tack tjejen!:)
Charlie

2012-07-19 @ 23:25:58
URL: http://eliinstyle.blogg.se
Emmelie

Så roligt att ni trivs! Hoppas att det går bra att komma i ordning med allt och förstår att det kliar i fingrarna med att pyssla. Lycka till och ses snart igen hoppas jag. KRAM sis

2012-07-22 @ 13:41:09
URL: http://alopexemmelie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0