Vattenträning

24/10
 
På torsdagar håller jag och en klasskamrat i vattenträning, medelpass i Hjulsbro/Landeryd. Vi delar på passen så man kör varanan torsdag, dubbla timmar. Det är roligt, motiverande och ger massor med erfarenhet. För två veckor sedan ringde min handledare och ville jag skulle vikariera åt en av instruktörerna som hamnat på sjukhus och ta hennes intensivgrupp. Fick hålla i passet två gånger i rad och fick hur mycket bra feedback som helst! Gud vad glad man blir när folk uppskattar ens pass och tycker det är kul men jobbigt!:)
Det är ju även bra träning för mig också, värmen vid poolen och intensiteten gör att jag blir helt slut efter varje pass. Men i och med att jag bara håller en gång i veckan känner jag att jag verkligen kan ge allt jag har just dom timmarna och förmedla både glädje och motivation till mina deltagare på bästa sätt.
 
//C
 
H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0