Sjukdomstider

 
13/2
 
Okry är vad jag är, vill inte riktigt benämna mig sjuk för då känns allt ännu värre. Jag var hängig redan i söndags men sen blev det Markus som var dålig måndag och tisdag, suck.
Tränade igår vilket kanske inte var världens smartaste drag då natten till idag blev en pina med hosta som sved i bröstet. Vaknade upp med feberkänningar och ordentligt förkyld.
Trots det blev det ett par timmar i skolan med C-uppsatsen men nu är det soffläge som gäller. Hanna hoppade in och tog vattengympapassen idag vilket var tur, tror inte jag hade kunnat kommunciera ordentligt varken verbalt eller fysiskt med mina grupper idag.
Blir dock ordentligt avis när Ida kör på med chinsträningen och laget kör gympass medan jag ligger här och "tappar muskler". 
Nu får det istället bli en kväll i soffan och försöka vila ordentligt, syrran skickade ett roligt sms så får väl hålla utkik på Svt 1 ikväll;)
 
//C
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0