Torsdag

30/1

Igår sprang vi beep vilket alltid gör mig helt slut oavsett hur det går.. Slog nytt PB igen vilket känns bra, har ökat med 0,1 per gång sen i juni men tror det handlar mer om psyket än att jag blivit bättre fysisk (än så länge) för min del! 
Idag blev det annars en kort dag i Norrköping, sista basgruppen, äntligen, men kändes riktigt onödig.. En timme buss dit, 45 minuter basgrupp och en timme buss hem, SEGT! 
Hade som vanligt mina vattengympa pass sen och det gick bra! Fick beröm av deltagarna för min energi och glädje samt passets innehåll vilket alltid är extra kul! 
Efter passen åker jag alltid direkt ut till collegium för att träna D2 laget mellan 20-22! Gick bra där med och tjejerna var duktiga, ska bli kul att få coacha
"dubbelmatch" på söndag.
 Var dock lite besviken över att missa Linköpings match mot Falun på TV4 sport och således Markus på TV! Men kul att de kunde kriga hem 2 poäng!


// C






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0