Sista matchen för säsongen 13/14

9/3

Sista matchen för säsongen och Endre Ungdom stod för motståndet. Kampen stod för vår del om fjärdeplatsen i tabellen som kunde bli vår vid vinst.
Matchen slutade 9-4 till oss och det var en riktigt go lagseger där alla gjorde ett riktigt bra jobb trots det fattades en del nyckelspelare.
Skönt att avsluta en säsong på detta vis som resultatmässigt gått upp och ner. Lagets mål var att nå kval mot Superligan men det lyckades vi inte med denna säsong. Det finns mycket som jag tycker varit väldigt annorlunda denna säsong jämfört med tidigare här i Linköping och det har brustit på mer än en punkt. Men tror ett lag/förening måste vara där någon gång för att veta vad som ska rättas till och att det framförallt kommer fram vad som bör rättas till. Det måste dock också nämnas att det mycket under säsongen också varit grymt roligt med alla fantastiska människor i laget. En Linköpingsfamilj och det är brudjävlarna!
För egen del har det varit en av mina bästa säsonger hitills. Fysiken blir bara bättre liksom tekniken, självförtroendet på planen har växt och jag har till och med börjat leverera poäng igen(efter en torka på ca två säsonger;)) Ser med spänning fram emot nästa säsong.
 
På innebandyfronten kommer vi nu träna på onsdagar med klubba och boll april ut. Annars kommer det bli mest gym och löpning för min del. Målet att klara chins till sommaren står fortfarande fast och nu behöver jag börja träna löpning för att få in den rutinen igen!
 
//C
 
Emma & Jag i Linköpingströjan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0