Done and done!

17/5
 

Norges  syttende mai firades med att springa Superiorrace i Norrköping!
Var sjukt nervös, men överlevde utan större skador och fall. Svettigt, lerigt, blött och soligt kan sammanfatta rundan och man vad lycklig över att ha kommit i mål. Jag var till en början lite missnöjd då jag tappade sjukt mycket tid under en del av löpningen då jag fick håll (såhär i efterhand troligtvis en sträckning i muskulaturen mellan revbenen då jag forfarande har besvär) men nu är man ändå nöjd och framförallt en erfarenhet rikare. Jag är också ganska så säker på att jag kommer testa på något liknande igen!
 Nedan följer lite före och efter bilder;) 
//C
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0