1/12 HET

Snacka om att tungan bränner, skulle laga lite korvstroganoff till middag idag tänkte jag.
Frågade mamma vad man skulle ha i, grädde, chilisås, kryddor, ketchup o lite sånt... Det verkade ju inte vara så svårt. MEN tog nog lite för mycket chilisås... mina läppar kändes som om de var i samma storlek som Pamela Anderssons, och det sved i tunga och hals. Tur att det finns vatten, men det krävdes ett antal glas innan det la sig.
aja, hörde ju att stark mat skulle vara bra för förbränningen så ingen större skada skedd;)

Annars har jag glidit runt en sväng på stan idag med Karin & Emma p, trevligt.. men hittade inte det jag sökte för mina boots/kängor som jag planerat att köpa var slut! plus att det fanns två pannband i hela staden och de ena var för litet, och de andra för stort.. känner att ett besök till Linköping eller Norrköping skulle uppskattas.

Tog en tur med Charlie jr i morse också, KALLT men roligt hade vi.. hade tänkt filma hans busiga påhitt, men tro det eller ej.. så har jag glömt bort hur man ställer in kameran på video. Pinsamt men sant. så blev ingen filminspelning men det får vi spara till en annan fin dag.

Får se om det blir att köpa online, eller bara vänta in tills man hittar ett par andra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0