19/12

Oj, länge sen en lite uppdatering kom från mig, men skyller på lite för mycket att göra samt att när jag väl tänkt uppdatera, så funkade inte blogg.se istället.
Men tydligen var jag inte ensam om det problemet.

Denna dag har varit lång, men bra..
Började med U-lags match, där vi tyvärr fick stor stryk mot ett allt för övermäktigt lag.
Sen bar det av till sporthallen, för att vi skulle spela match med A-dam mot Tranås, Dock tog det lite tid att ta sig bort till hallen efter ALL SNÖ! otroligt hur mycket det har kommit idag, över 60 cm. Det märktes när min bil blev inplogad på bökensveds parkering, tur att det finns snälla människor som har en skovel i bilen och hjälper en.
Vi vann ialla fall matchen med 6-1 kunde väl säkerligen hängt ett par tre till, men hade inte tillräckligt mycket fokus.
Efter matchen satt jag på möte i två timmar, vi i sportgruppen annordnade ett ledarmöte för lite uppdateringar och info ang denna säsong och nästa. Som vanligt drar ju allt ut på tiden mer än vad det bör göra när alla ska spinna vidare i varandras tal tills man tillslut kommer ifrån ämnet, men vid åtta var jag i alla fall hemma.
Då hade mamma gjort i ordning spagetti och köttfärssås vilket uppskattades starkt.

Nu blir det att uppdatera sig med senaste nytt med allt från internet världen, sen gå ut och leta efter katten igen.
mitt hjärta har varit ute i snön sedan ett par timmar tillbaka vilket inte är likt honom eftersom han endast brukar sitta och titta i dörrhålet på all snö som är utanför. Därför är jag lite orolig att det hänt något. Så får bli en tur med snöskovel och ficklampa straxt för att leta lite till
Min katt heter Zebulon, vilket många tycker är en lustigt namn. Jag köpte honom för en tia av grannen för snart 10 år sedan. Han är .döpt efter mitt föredetta favorit program som jag alltid kollade på när jag var liten. TV pogrammet Familjen Macahan  Där huvudpersonen hette Zebulon "Zeb" Macahan och mamma tyckte han var så snygg
Zebulon, Zeb, Zebban, Tiger, Korven kärt barn har många namn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0