29/12

Idag har jag inte sett dagsljus. Åkte till jobbet vid åtta och hem vid halv sju, samma visa blir det i morgon. Så på fredag hoppas jag det är sol så jag kan komma ut och få lite dagsljus.
Ett par gånger i veckan brukar det komma in en man från Chile och handla, det är lika roligt varje gång.
Hans fru "skvallrade" nämligen om att jag varit i Spanien och pluggat så nu pratar han spanska med mig varje gång han kommer in. Och det är märkligt vad det språket gör skillnad i ens humör. Brukar sväva som på små moln efter att han varit inne. Att prata spanska på jobbet gör min dag kan man säga.

Min kamera har fortfarande inte landat här hemma efter festen i lördags utan ligger fortfarande på hyllan hos Emma, och min nya kamera jag fick i julklapp har inte satts igång än, men snart blir det bilder så de bara smäller om det!

Ciao


Kommentarer
sara

ja en del av köket :)

klar de! ja är ledig massa i veckan som kommer men så tänkte jag att vi kunde köra på lite 21-årsfest samt inflyttninfsfest efter maten på lördag, va tror du om det ? ;)

2010-12-30 @ 23:37:27
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0