31/12



GOTT NYTT ÅR kära vänner, önskar er en härlig dag och en fin kväll med gott slut och hopp om en bra början på nya året.

Min dag har börjat bra, härlig morgon och sedan en kortis på stan där jag inhandlade en parfym och lite glitter spray samt en nyårs present till älsklingen. Spännande ska det bli:)

Sedan hade jag och Emma ordnat ihop lite ploj innebandy i sporthallen, så vi var 20 pers som sprang och jagade den lilla vita i en timme innan vi begav oss hemåt igen.

Nu har jag duschat och sitter i mina fina morgonrock och ska börja fixa i ordning lite inför kvällen.

Mina tankar finns idag hos farfar uppe i himlen. Ett år sen prick på dagen han gick bort och lämnade oss för att vila.

Gott nytt år till er alla, och gott nytt åt farfar jag saknar dig.

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0