4/12

Gårdagskvällen var mycket trevlig då jag tillbringade den hos Markus i Överum, vewe & C var också där så vi njöt av god taco inlagd franska, med massa sallad och sedan daimtårta och kaffe på det framför tv:n. Jag tvingades titta på idol vilket är tredje gången i år, men var rätt glad över att Minnah & jay gick vidare, Olle var ingen hit alls.
I morse blev det att gå upp tidigt och åka med chefen till jobbet för att sälja lite V.75. skulle vara fint om vi kunde få in samma storvinst som för ett halvår sen, 4,5 mille är ändå rätt okej.

På kvällen åke jag & Markus till Emma N för att laga lite mat och ta det lugnt inför matchen dagen efter. Vi övervägde spagetti och köttfärssås men ångrade oss i sista sekund på willys och gjorde en ny kycklingrätt som var supergod! kyckling, curry, ketchup, peppar, salt, dragon och grädde. Det låter kanske inte så gott men smakar grymt bra! och det är fina betyg för att komma från en så kräsen person som jag... som vanligtvis bara äter makaroner och falukorv;)

Mysig och trevlig kväll men mina hjärtan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0