5/12 Innebandy slanten

Idag blev det innebandy för hela slanten samtidigt som det var dubbla matcher i sporthallen.
Först vi i damlaget kl 12 mot ibk Vöikers, sen herrarna vid kl 15:00, och med fri entré hela matchen för att företag var inne och sponsrade med en slant per besökare.
Vi vann med 9-5 efter två ganska jämna perioder men där vi hade ett litet övertag hela tiden och vöikers fick jaga.. sen i 3:e drog vi iväg och satte bollen 9-5 med några minuter kvar att spela. Skönt med ytterligare en vinst på hemmaplan!
Sen var det herrarnas tur, och likaså där var det jämt men de vann med 7-4 efter att Friberg satt sista bollen i öppen bur. Kul och grattis till oss båda.

Nu har jag äntligen öppnat mina Romerska Bågar, som jag alltid får dille på under vinter, choklad med apelsin smak, så njöt lite av dom medan jag satt här vid datorn. Men nu ska jag bege mig iväg ett par kvarter bort till Anja och André för lite söndags chilll..


So long


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0