24/11 Fullspäckad men bra dag!

Idag har jag hunnit med en hel del. Började dagen med en frisk och snöig promenad med Charlie Jr, en 6 årig bordercollie/schäfer som jag brukar promenera ibland. Sedan promenad vidare för lite inköp på jysk/ coop åt mamma samt svettig och stressande snö skottning innan dusch och avfärd mot Lilly. Där vankades det fika och häng.
SMARRIG blåbärspaj och vanlijsås säger jag bara, 5 av 5 toasters till kockarna. Kollade ut genom köksfönstret och såg två rådjur kliva fram ur skogen(grannes trädgård) för att leta käk. Inte lätt nu när snön faller.

Sedan hann jag även med lite försök till bloggpyssel med Emma som försökte lära mig hur allt funkar här på blogg.se, inte lätt men någon gång lär jag mig väl. Efter det drog vi iväg på träning och sedan var jag även tränare för mitt eget lag.
En fullspäckade dag som började tidigt och slutade sent, nu ska det bli gött med sängen..

Sweet dreams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0