28/11 Tiden går fort

Dessa tre dagar har gått fort, alldeles för fort som dagarna gör nu för tiden. I fredags var det jobb hela dagen, sen idol mys senare på kvällen. Igår var det först jobb sen in till stan igen för att spela match som vi tyvärr förlorade med 2-4 mot Värnamo. Mycket frustrerande. men efter matchen hade Anja 20 års fest så det blev att dränka sina sorger och låta alkoholen flöda vilket den gjorde med råge. En skit kul kväll som avslutades på Palladium där man inte varit på mycket länge.
Idag vaknade jag upp och var sjukt trött!(och bakis) men bara att bita ihop och försöka piggna till medan pappa skjutsade mig till jobbet. Vilken i sig var ganska roligt då man knappt såg någonting pga all snö och snörök som blåste omkring och pappar bara skrattade när jag sa att jag var lite rädd. "Det är ju det här som är kul sa han och skratta" Förstår inte varför killar alltid tjusas av att åka fort och slira.
Hade lovat att hoppa in några timmar och jobba åt chefen som skulle spela bowling match. Men det visade sig att deras motståndare inte kunde dyka upp och matchen blev inställd, därför hade jag kommit dit i "onödan". Chefen beklagade händelsen så mycket och gav mig 300 spänn för besväret och sen fick jag lön för de antal timmar jag skulle jobbat. Det kallar jag reko kille!! plus att han bjöd på fika medans vi var där båda två. Mer sånt om dagarna tack!:) Nu blir det mys med Marabou Mjölkchoklad och lite tv tittande för ovanlighetens skull
.
Så här mycket snö har det kommit sen i onsdags, SNÖ KAOS inatt och dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0