11/4

Mycket jobb nu men i morgon är jag "ledig" från det iaf, fick börja tidigare idag så nu har jag gjort många timmar dessa dagar.
Fick ett litet mental breakdown på träningen förut. Efter diverse saker på jobb i kombination med att träningen flyttades fram så att man bara kunde vara med 45 min och allt gick fel  ville jag bara sparka och slå någon men de gick ju inte så började gråta för att jag var så arg istället, skönt nu men lite pinsamt må jag tycka i efterhand. Aja var med laget och så kan de gå tur att NI finns då.
Nu ska jag snart krypa till sängs efter att jag packat klart inför Växjö i morgon då jag, Karin & Stenborg tar en lite tripp dit.
Min soulmate & jag innan utgång i Magaluf i somras, får bli en bild på oss för att jag saknar det så dant och det har blivit alldeles för lite tid den gågna veckan och helgen.
Peace out /C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0