13/4

Växjö igår och idag har varit gött, lunch med en av tränarna i Hovshaga igår och sedan träning och samtal före och efter( de gillar att snacka). Jag fick bara positiva intryck och det kändes riktigt roligt att vara där, både träningen och i Växjö som stad.
Vi bodde hos Hampus i hans läckra lägenhet och som vi oxå åkte med hem i förmiddags.

Nu är man mitt i valet och kvalet. Innebandy i div 1 ska ju inte styra valet av min framtida utbildning även om jag skulle kunna offra allt för att testa och se hur långt jag skulle kunna utvecklas. Satsar jag bara allt kan jag komma långt. Både linköping och Hovshaga är redo att satsa stort och siktar på elitserien i framtiden, linköping kanske lite snabbare än Hovshaga eftersom de redan etablerat sig i div 1. Men organisationen kring både lagen är stor och de har mycket hjälp runtomkring och jag tror man skulle få mycket stöd och hjälp i sin egen utveckling på båda håll. Tränarna verkar riktigt gryma båda två.
Men utbildning först, så nu sitter jag och filar på rangordningen av min framtid. 48 timmar kvar till final countdown och då kommer jag befinna mig på Åland, så i morgon är sista chansen för ändringar.

Nu ska jag sova, trött i kropp & knopp efter tre intensiva dagar fulla med innebandy

/ C




Kommentarer
sara

jag drar till värmen några månader!

hur blir det med dig, tänkte på innebandyn?

puss

2011-04-14 @ 21:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0