28/8

Fullspäckad dag!

Flytt upp till Linköping idag och fick hjälp av mina underbara föräldrar och pojkvän att styra upp allt!
Spelade under tiden match mot Malmhaug, vinst med 7-3 och det börjar ta sig, känns bättre och bättre!
Sedan blev det lagfoto och väl hemma igen plock och fix med det "sista" och en välbehövlig dusch.
Nu har jag precis intagit en delikat kvällsmåltid bestående av äggmacka, två kex och lite vatten,)
Är så nöjd och glad som man bara kan vara efter en dag som denna, fylld av förväntan och spänning.
Trots lägenhetens brister är jag helkär i min egna lilla lya och tror jag kommer trivas kanon när allt väl är på plats.
Uppdaterar med några dåliga bilder så ni kan få er en liten tjuvtitt tillsvidare.
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0