Den som väntar på något gott...

8/12

Hade tänkt skriva om min morgon hitills(som inte varit så speciellt inressant) men fick ju antagningsbeskedet nyss och är ANTAGEN TILL SJUKGYMNASTPROGRAMMET VÅREN 2012. Det känns bra men tanke på att jag tacka nej för 1,5 år sedan(då jag inte var redo) och sen inte kom in i höstas.
Så tjoho vad det ska firas på lördag säger jag nu!
Har annars lyssnat på julmusik hela morgonen(igen)  och storstädat, tvättat lite samt klätt min lilla gran med lite ihopplock jag hittade hemma. Ska packa i ordning inför hemresan i morgon och sen ner på stan en sväng och träffa Julia när hon slutat.
På träningen ikväll ska jag springa tills jag inte känner benen längre, snabbhetsträning, idioten och massa roligt?!?!:)
Förra veckan fick jag ett kalenderkort av syster, med värmade ord och så kan jag hålla nedräkningen tills vi ses igen, tack söta du!
"Noterbart är att julmusiken övergått i alla tiders peppmusik"
//C


Kommentarer
Emma

åh vad roligt! Grattis :)

2011-12-08 @ 23:38:30
URL: http://emmmape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0