26/1

Jobbet funka fint idag. Annmärkningsvärt är att jag blev kallad för tre olika namn idag. En tant kallade mig lotti. En annan sade carro. Och den sista jag mötte innan jag åkte hem sa " nämen hej Malin, det var länge sen, så kul och se dig" Jag svarade inte, blev lite stum och tänkte att hon måste ha blandat ihop mig med någon.
Det blev en långpromenad med Karin och Charlie (hunden) efter jobbet, postade lite brev och gick runt en timme. Skönt med frisk luft, prat och skratt.
Bjuder på en taskig mobilbild av min lilla plutt.
Nu ska det bli träning *2



Hörs

// C



Kommentarer
Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv

Åh vad söt han är. Saknar honom så mycket...

2011-05-22 @ 14:05:42
URL: http://dessie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0