Bakslag

11/11

I helgen ska vi köra på två femmor och en avlast kedja, vi är tre backar på bänk som inte presterat tillräckligt bra ihop för att starta ihop med kedjan. Vi har varit väldigt duktiga individuellt men inte fått det funka tillsammans.
Surt sa räven och man är riktigt besviken och ledsen nu. För min del har det ju ändå kännts bra, bättre en vissa andra veckor så hoppet var ju ganska stort att åtminstonde få vara med och börja på tre femmor.
Så nu grämer jag mig duktigt för att sedan knyta näven och ladda om inför morgondagen. Ska vara så inihelvete taggad och redo, blir det ingen speltid ska jag iaf peppa fram laget allt jag kan!
GO BRUDJÄVLAR!

Åker straxt till jobbet där det ska firas. OLRONDO 20 ÅR 11/11-11 Hipp hipp hurra, tårta, kaffe och kakor kommer finnas i butik tillsammans med massa andra fräscha erbjudanden.
Så ska ni till bynn, passa på och sväng in!;)
Efter jobbet blev det ändrade planer, istället för att åka direkt till Linkan igen är vi ett gäng från laget som åker in till Viken för att se WIBK-Söderköping, derby match som kan bli spännande.
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0