Can´t stop wondering

8/11

Lyckats igen ---> Att ta fel buss, suuuck. Hamna ute i lambohov och åkte buss i ca en timme innan jag kom hem igen, fly förbannad kom jag försent till träningen. INTE OKEJ! Men det gick ändå rätt hyffsat. Dock hade jag huvudet fullt med tankar och en armbåge som gjorde ont.
Så gårdagskvällen blev inte som planerad.
Hoppas det blir bättre idag, ska åka in och jobba snart och blir kvar tills i morgon för då är det jobb och sedan kurs till fyra innan det blir back to Link again.
Syster kommer då upp innan hon åker tillbaka till Göteborg och sedan på Torsdagen kommer också Emma.
Ser jag fram mycket emot!
// C
Mobil bilder från i söndags


Kommentarer
sara

SNIGGA BRUDAR!!

2011-11-09 @ 14:21:30
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0