död fisk?!

16/11
Upp tidigt för jobb, V64 idag så som vanligt en massa andel och spel som ska ordnas. Men jag gillart, känns ansvarsfullt.
Åkte hem till linkan efter att ha käkat och fyllt i lite papper, undersökningar som ska förbättre servicen, handeln och personalen i bynn typ.
Hann läsa ut boken "som en drömmbild" Ny roman serie av Nora Roberts som jag hitta häromdagen, lånade 1:an på bibblan och tvåan kom nyss ut i butik undrar om jag orkar vänta tills den hamnar på bibblan eller om jag ska köpa:o
Fick en positivt samtal idag, arbetsintervju i morgonbitti så ska sova så jag orkar upp. För just nu är jag död! Innebandyträning i 1,5 timme sedan intervaller i 30 min. Sjukt jobbigt, nästan värre än förra gången. Benen börja gå trögt redan under 70-20 intervallerna. Men fixade det iaf och får vara nöjd med det. Nästa gång går det bergis lättare.
Sov så gott
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0