Excuse me

6/11

Förlåt för den dåliga uppdateringen på bloggen denna vecka. Har fått en hel del ovett och ska bättra mig;)
Försöker ragga lite bilder från helgen då jag glömde kameran så har inget eget material att bidra med.
OCH eftersom man säger att bilder säger mer än 1000 ord så skulle jag vilja lägga ut ifrån gårdagen. För det var kvällarnas kväll och hamnar lätt på topp 10 listan.
Idag har jag varit på modelab med Emma. Har alltid velat göra sådant och det var kul och bilderna blev skit snygga men förjävla dyra. Så nöjde mig med att glo lite på mig själv och ta några fåniga bilder med mobilen och syrrans kamera.
Blev Charlies special på Acapulco efter och sedan gick vi hem till mig och såg Burlesque, bra film det där och en bra avslutning efter en grym helg!
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0