Gameday

27/11

Vår egen assistdrottning Sara Bergström intervjuas av sveriges radio!
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=4824792

13:00 startade vår match, sista matchen i vår folkungaborg året 2011.
Första perioden var vi definitivt i underkant, vi var för bekväma och jobbade inte som vi skulle. Andra perioden startade vi betydligt bättre vi spelade mer som ett lag. Snabbare och enklare, vilket ganska omgående gav utdelning. 7-0 inför sista perioder ökades på till 13-1.
Kan inte säga att vi gör vår bästa match men vi visar att vi är klassen bättre och visar att vi ska hålla till i toppen!
För egen del är jag nöjd med insatsen, kanske inte den första perioden men då var nästan alla i underkant. Annars fungerade det bra och tar med mig några händelser jag kan utveckla och förbättra(skjut ej i täck utan i mål) typ;)
Mamma och pappa var och tittade på matchen så de hjälpte mig lite med några saker i lägenheten innan de åkte tillbaka hem, själv åkte jag till sporthallen för att kolla Linköping-TT. Slutade med vinst för Linköping och det är gött när crusaders trummar på!
Nu blir det tv mys, och lussebulle och mjölk för att fira in första advent
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0