Jul jul strålande jul

24/11

En månad kvar till jul drygt och jag har tjuvstartat med en ordentlig julstädning och tagit fram ljusstaken, tänkte skriva att jag julpyntat men med bara 4 st juldukar och en ljusstake så känns det som en överdrift. Ska hem i helgen och plocka i ordning lite fint pynt som ska upp sen.
Men eftersom jag jobbar hela dagen i morgon och på lördag så fick ljusstaken komma upp redan nu, så den lyser vackert på söndag då det är 1:a advent.
Jag älskar julen, och allt som hör till därför har dagen idag varit ljuvlig! Har haft julmusik på hela dagen medan jag gjort mina bestyr, och det finns ju inget bättre!
Var en sväng på stan med och inhandlade ett kalender ljus så jag kan räkna ner till den stora dagen;). Letade efter något juligt som skulle klicka med mig och mitt hem, men hittade inte något som passade så nöjer mig tillsvidare.
Snart dags för träning, benen och kroppen är otroligt seg. Men ska ge allt jag har så får jag vila två välförtjänta dagar sen!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0